Selasa, 12 Julai 2011

dunia ini kecil

hehe...skema kan3 tajuk di atas... dunia ni kecik je....tadi kebetulan masa teman seorang sahabat  beli prepaid maxis...tiba3 terserempak dengan sahabat satu course di uitm jengka,,rabiah adawiyah namanya...tak sangka..jumpa depan mata pula tu...subhanALLAH....saya anggap pertemuan ini adalah salah satu rahmat dari ALLAH...mungkin dengan pertemuan ini dapat menyelesaikan salah faham yang berlaku diantara kami pada masa lepas...alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar..


hari ini saya gembira sangat..bos saya mula bertudung labuh!! ya ALLAH tetapkanlah hatinya...demi ALLAH saya rasa bahagia sangat3...bos saya "akak linda" selalu baca buku "keperibadian seorang muslim" "actually hadiah dari sahabat saya dari mesir" yang saya bawa setiap hari tak kira masa...hehe..beliau mula tertarik membacanya.." semoga ALLAH merahmati kamu atas perkongsian ilmu itu..sangat3 berguna!! kat mana nak carik lagi ekk buku camtu..kena tunggu next pesta buku kowt....
hari ini juga mencipta sejarah apabila hasil jualan kedai butik mencecah lebih rm 2000 makanya..bosku belanja makan nasi lemak yang sangat enak!! alhamdulillah...atas nikmat dariMU ya ALLAH~

1 ulasan:

Ahmad Haziq Azlan berkata...

pernah terjumpa cikgu sekolah di perlis sewaktu menuntut perlis. kebetulan kampung cikgu di arau. terserempak di cmart arau. bersekolah di pulau pinang

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye