Ahad, 21 Mac 2010

22 MARCH

Assalamualaikum w.b.t…..

Pagi ni, tah mengapa terlalu awal ku bangun, tidak seperti hari-hari biasa….mata ni terlalu sukar untuk lelap, ALLAH je tau sebabnyew, n hati ni rase sayu sangat3…da lame tak diluahkan menerusi bl0g ni…hehe…ya ALLAH adalah aku terlalu pentingkan diri sendiri??? Ya ALLAH kenapa hatiku lebih mengingati hambamu , sepatutnya aku muarakan cintaku lebih untukmu… ya ALLAH ampunkan aku…sepatutnye kerinduanku hanya terhadapmu …

Semalam aku menjenguk bilik sahabatku yang b0leh dikatakan muslimah, sayu hatiku melihat mereka menghabiskan masa berzikir untukmu…ya ALLAH….mereka juga mencintaimu…. Ya ALLAH aku terlalu cemburu…. Aku sepatutnya meNyerahkan diriku padaMU… I NEED U….berikanlah aku kekuatan ya ALLAH menahan diri ini dari g0daan duniawi~~~jadikan matiku untuk membantu agamaMU..meskipun aku yakin aku tidak layak lagi….AKU TAHU terlalu tinggi harapan yang ku sandarkan bagaikan bintang-bintang di langit yang sukar untuk digapai….. Aku hambamu yang belum cukup amalan s0lehah..… ya ALLAH ajarkanlah kami hikmah …..selamatkanlah kami…huhu.. O_o

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye