Selasa, 1 Januari 2013

deactivate FB


Akhirnya ana deactivate FB..... 
focus study, inshaa ALLAH bitaufiq wa najah..
Nuraziela humaira....kamu mesti belajar jadi serius ....
.kurangkan gurauan /manja n banyak main!
impossible is nothing
T__T
u can do it!!
terima kasih ALLAH atas teguran
i love u ALLAH so3 mmuch
lagi satu ana nak jaga hati ana
yang tak berapa nak tenang sekarang ni
ana pun pelik kenapa ana rasa macam ni
ALLAH..kenapa dengan ana sebenarnya?
debaran demi debaran
dan ana dah cuba sedaya upaya untuk mengawalnya
susah nak mendidik hati
sebab tu ana WAJIB tarbiyyah diri ana
tegas dengan diri sendiri
kelemahan ana paling ketara, ana tak tegas n tak pandai nak marah-marah orang
kalau ana marah , ana prefer nangis je..
then baru ana ok
ana perlukan sangat3 sahabat2 yang tegas dengan ana..
kerana bagi ana , ketegasan adalah  tanda kasih sayang


MENUJU WAWASAN

Wawasan diri penuhi dada dengan ilmu
Wawasan agama bekalan masa depan dan akhirat
Kuat usaha jujur dan amanah
Sentiasa mengharapkan keredhoan ALLAH

umat islam harus cemerlang hari
ini mesti lebih baik dari semalam

Jangan buang masa
siapa kata kita tidak boleh
kita ada Allah maha kuasa
kita punya kuasa tenaga
doa sebagai senjata
umat islam sentiasa boleh

umat islam zaman lampau
taat perintah Rasulullah
bersama berusaha bersatu tujuan wawasan
wawasan dunia dan akhirat

aqidah ibadah harus sempurna
ibadah tanpa aqidah wawasan syaitan
ulama' warisan ambiya'
pegangan mereka harus diikuti
ajaran sesat wajib hindari

umat islam harus cemerlang hari ini
umat islam sentiasa boleh

akhirnya islam cemerlang seluruh dunia


LILLAHI TAALA....
teguran ALLAH itu membuktikan betapa sayangnya ALLAH buat hamba-hambaNYA 
^__^

2 ulasan:

4feet8 berkata...

chaiyok chaiyok..

nuraziela humaira berkata...

SYUKRAN sahabat..
entah kenapa dengan ana akhir- akhir ni....sebelum ni ana tak pernah merasakan sebegini..akhirnya ana khuatir andai terlalu diikutkan rasa hati...padahnya memakan diri sendiri...Namun ana takkan sesekali berputus asa akan petunjuk illahi..inshaa ALLAH

doakan ana yang terbaik ya~

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye