Selasa, 15 November 2011

susun semula perancangan hidup !

Sejak akhir-akhir ni saya rasa makin lost...maybe saya perlu susun semula perancangan dan matlamat asal saya..

1. Ok..apa tujuan saya masuk UITM?
     belajar la..ape lagi kan....nak pegi join majlis ilmu....nak dapat dekan..and insyaALLAH ANC... Belajar jadi 
     muslimah solehah..huhu..insyaALLAH

2. Macammana saya nak capai matlamat tu ye?
    buah takkan jatuh bergolek..nak ilmu kena cari ..kena usaha disamping doa..so tingkatkan study smart rajin 
    gi majlis ilmu , jangan malas, kalau tak pergi majlis ilmu hati jadi karat/keras hati,,,nak ke?? nauzubillah..

3.Kenapa sejak ade usaha3 nak berubah ni banyak betul cabaran ye?
    memang dah  lumrah hidup ni , dunia hanyalah tempat persinggahan dan  ujian bagi hambaNYA.. beruntunglah  orang-orang yang sabar..kuatkan semangat..i noe i can do it...walaupun kadang3 asyik 
     tewas je..ALLAH maha pengampun  lagi keras azab siksaNYA..huhu....tingkatkan ilmu untuk 
     mendekatkan diri kepada  ALLAH..


ok, so ape3 yang saya utarakan ini, tak akan berguna tanpa USAHA!!! usaha sedaya mungkin..impossible is nothing!!!!!! ^__^
NURAZIELA u can do it!!!!!!

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye