Sabtu, 14 Julai 2012

Keseorangan tanpa sesiapa yang menemani melainkan....


Perkara yang paling hebat dalam hidup ini..
adalah apabila kamu sentiasa merasai kehadiran ALLAH disisi....
tak kira waktu susah atau senang..
subhanALLAH...
kamu takkan pernah merasa keseorangan :))



ALHAMDULILLAH..hari ini,walaupun duduk di bilik je, 
kat kolej melati uitm shah alam, 
ALLAH bagi saya minuman, milo ais yang cukup enak ,   
makan nasi berlaukan sambal belacan dan ayam masak merah yang sungguh mantap..
meskipun keseorangan tanpa sesiapa menemani...
kerana kebanyakan student telah pun pulang ke kampung halaman masing-masing sebab dah cuti sem...takpe..bertahan sebentar...
untuk komitmen yang  lebih penting...
tyme macam ni kan ..rasa rindu kat semua orang 
abah..mama..adik..sahabat3  n semua yang dikenali..
rinduku yang tiada berkesudahan
apa-apa pun ALHAMDULILLAH atas kesempatan yang diberikan...
tak sabar rasanya nak masuk bulan ramadhan..
bertarawikh secara berjemaah...insyaALLAH kalau masih diberi kesempatan tahun ini :))

2 ulasan:

Srikandi permata berkata...

Assalamualaikum muslimah yang dikasihi Allah,
Insyaallah..Allah sentiasa menemanimu...
moga dirimu sentiasa bahagia dgn kasih sayang-Nya.^_^

nuraziela humaira berkata...

time kasih serikandi permata.. semoga ALLAH sentiasa bersamamu..dan KITA SAMA-SAMA menjalani hari dengan penuh cinta kepadaNYA :))

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye