Isnin, 16 Mei 2011

sahabat dimanakah kamu ?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..
darul syifa' bangi


Sudah lama saya menyepi dari mengupdates blog..alhamdulillah hari ini masih diberi peluang...sudah masuk 3 minggu saya berulang alik dari pusat rawatan islam darul syifa'..alhamdulillah makin pulih..cuma kadang kala sedikit sakit ..bukan apa,saya lebih mengutamakan perubatan Islam yang mengggunakan ayat suci Al-Quran berbanding dari perubatan moden.....semoga terus diberi kekuatan..sesungguhnya kami milikMU..kepadaMU jua kami akan kembali..


Paling teruja....esok merupakan hari pertama bagi saya bekerja..ya ALLAH..selama ini mama dan abah tak pernah memberikan kebenaran..alhamdulillah..setelah dipujuk...sekadar untuk menimba pengalaman..bukan duit yang dikejarkan..


Kerinduan pada sahabat-sahabat tak pernah luntur..semoga ALLAH melindungi dan merahmati mereka...sungguh diri ini sangat menyayangi kamu semua...rindukan detik-detik indah  kita bersama menghabiskan 3 tahun di jengka...


ke mana destinasi kita seterusnya agaknya??
UITM puncak alam




insyaALLAH kalau ada rezeki saya akan meneruskan pengajian di UITM Shah Alam...mulakan hidup baru..wajah baru...azam baru.....PENAMPILAN BARU..INSYAALLAH!!!doakan yang terbaik buat saya dan sahabat-sahabat saya...


UITM jengka

sahabatku sekalian..cintaku dan kasih sayangku.terhadap kamu semua adalah kerana ALLAH...
insyaALLAH..Amin..ya rabbal a'lamin~

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye